Dostawa w 24h.(wt-sb) Gwarancja, że lody się nie stopią!

Zwroty i reklamacje

Informacje o procedurach zwrotów i reklamacji dla lodów zakupionych w naszych lodziarniach oraz przez sklep internetowy.

Ważne informacje

Lodów zakupionych w lodziarni oraz online nie można zwrócić, można je reklamować.

Lody zakupione w lodziarni

W przypadku lodów zakupionych w lodziarni – jeśli uznasz, że coś z nimi jest nie tak, zwróć się proszę bezpośrednio do obsługi lodziarni w której zakupiłeś porcję lodów by wymienić ją na nową.

1

Zgłoś problem

Zwróć się do obsługi lodziarni natychmiast po zauważeniu problemu

2

Wymiana produktu

Obsługa wymieni Ci produkt na nowy bez dodatkowych opłat

Lody zakupione online

Lody zakupione online można reklamować wysyłając maila na adres: loodekbilgoraj@gmail.com

Co należy dołączyć do reklamacji:

  • Zdjęcia lodów
  • Opis problemu, który jest przyczyną reklamacji
  • Numer zamówienia
  • Data otrzymania przesyłki
1

Wyślij reklamację

Napisz email z opisem problemu i załącz zdjęcia

2

Rozpatrzenie

Rozpatrzymy reklamację i skontaktujemy się z Tobą

3

Ponowna wysyłka

Po pozytywnym rozpatrzeniu lody zostaną wysłane ponownie na nasz koszt

Ważne ograniczenia

Brak możliwości zmiany dostawy

Pamiętaj, że po wysłaniu przesyłki nie można zmieniać adresu doręczenia ani terminu dostawy – opóźni to czas doręczenia, a w konsekwencji lody stracą gwarancję zamrożenia przy dostawie.

Zmiany w systemie kurierskim

Zmiany dokonane w systemie firmy kurierskiej skutkują negatywnym rozpatrzeniem reklamacji.

Kontakt w sprawie reklamacji

Email

loodekbilgoraj@gmail.com

Preferowany sposób kontaktu w sprawie reklamacji

Telefon

+48 514 751 647

Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 18:00

Ostatnia aktualizacja: 15 stycznia 2025

Nie możesz się zdecydować?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci wybrać idealne lody dla Ciebie i Twoich bliskich. Nasze doświadczenie i pasja do lodów gwarantują, że znajdziemy smak idealny dla każdego.